top of page

2546 ROC Midden Nederland VevA 23G & YZ

Openbaar·128 leden

Operatie stofwolk

Donderdag:

Operatie stofwolk.

Het was vroeg dag voor de mannen van de 223YZ klas. De groep van 18 moesten vroeg vertrekken. Vertrektijd bij het verblijf was al om 03:30u. Stipt op tijd waren alle mannen compleet en namen we afscheid. William, Emiel en ik waren eruit gegaan om de groep uit te zwaaien.

Deze groep vloog vanuit Sarajevo naar Zagreb. Daar was de overstap richting Amsterdam.

De bouw groep moest om 06:45u vertrekken. Iedereen was netjes op tijd. Chauffeur ‘Jos’ was speciaal voor het transport geregeld. We kwamen rond 08:00u aan op de luchthaven. Het inchecken verliep prima. De vlucht van deze groep ging vanuit Sarajevo naar Zürich. Ook hier weer overstap naar Amsterdam.

De mannen van de 223YZ zijn rond 11:00u veilig geland op Schiphol. Een paar uur later landde ook de 223G groep. Klein smetje op de luchthaven van Schiphol. Van 3 van ons was de koffer niet aangekomen. Hopelijk zijn deze snel terug!

De families/ vrienden stonden ons op te wachten. Het weerzien na 2 weken was leuk! Daarna ging een ieder zijns weg.

Ik wil bij deze de stichting ‘Out of Area’ bedanken en in het bijzonder; Anée Cossé, Karel en uiteraard onze projectleider William. TOP! Geweldige mensen. Wat hebben we gelachen.

Daarnaast dank aan de collega’s van het ROC. Emiel en Bram. Samen hebben we er voor gezorgd dat beide weken een groot succes zijn geworden. Dit ook mede door de goede en professionele inzet van alle studenten van de klassen; 223g (bouw) 223YZ. (GROP) Wat een ontwikkeling hebben deze 2 groepen doorgemaakt.

Ik kijk met een zeer voldaan en tevreden gevoel terug op de 3e editie.

Ik heb een geweldige 2 weken gehad.

Op naar editie 4 in mei/ juni 2025.

Martijn Arends

149 weergaven

Top week zo te lezen en te zien! Bedankt 🙏

Over

De ROC MN Veva studenten gaan in groepen vanaf 5 februari 20...

bottom of page