Maak kennis met jullie PROJECTLEIDER > Jeffrey van Houwelingen

๐ตโโ๐๐ง ๐ก๐๐ญ ๐๐๐ ๐๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ฌ ๐ฅ๐๐ฏ๐๐ง ๐๐๐ง ๐ข๐ค...
Sociaal makelaar bij DOCK in Utrecht. Op Breda University of Applied Sciences studeerde ik Transformatieve Sociale Innovatie. Dit houdt in dat ik mijzelf bezig hou met het socialer maken van de samenleving. Dit kan bij bedrijven, onderwijsinstanties, de overheid, goede doelen, eigenlijk op ieder punt waar een groep samen komt.
ย
๐๐๐ค ๐ฐ๐๐ซ๐ค ๐๐ข๐ฃ ๐๐ฎ๐ญ ๐จ๐ ๐๐ซ๐๐ ๐จ๐ฆ๐๐๐ญโฆ
"Ik lichtelijk ben blijven hangen nadat ik meerdere keren als student ben mee geweest. Verder vind ik het belangrijk om ons in te zetten voor een mooiere en rechtvaardigere wereld voor iedereen. Dus ook de mensen die dit hard nodig hebben in de, financieel, armere landen. Verder is het natuurlijk hartstikke fijn om een ander land te ontdekken en met groepen enthousiaste vrijwilligers te reizen."
ย
๐ญ๐๐ข๐ฃ๐ง ๐ฆ๐จ๐จ๐ข๐ฌ๐ญ๐ ๐ซ๐๐ข๐ฌ ๐ก๐๐ซ๐ข๐ง๐ง๐๐ซ๐ข๐ง๐ ๐ข๐ฌโฆ
"Een lastige keuze. Er zijn veel mooie momenten geweest bij de reizen van de stichting. Als ik puur naar een eigen herinnering kijk, dan zijn de mooiste herinneringen degene van kleine momenten. Het voetballen in straten van Tbilisi of ballonnen vouwen op een school in Bosniรซ."
โ
๐ธOnderstaande ๐๐จ๐ญ๐จ ๐ฏ๐๐ซ๐ญ๐๐ฅ๐ญ ๐ฃ๐ฎ๐ฅ๐ฅ๐ข๐โฆ
"Het werk binnen Out of Area doe ik echt voor de kinderen! Deze foto laat zien dat, ondanks dat we elkaars taal niet spreken, toch een band kunnen vormen met allerlei mensen over heel de wereld. Al maken we als stichting maar het verschil voor het leven van รฉรฉn kind, dan is al het werk wat we doen het waard!"
ย
โ๐๐๐ง ๐ซ๐๐ข๐ฌ ๐ข๐ฌ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ฆ๐ข๐ฃ ๐ ๐๐ฌ๐ฅ๐๐๐ ๐ ๐๐ฅ๐ฌโฆ
"Naast dat iedereen veilig terugkomt, er ook studenten (en docenten) zijn gegroeid in hun maatschappelijk bewustzijn. Dat ogen zijn geopend voor problematiek in de wereld en dat zij trots zijn op zichzelf en op het werk zij hebben verzet. Natuurlijk is het ook fijn als er mega ontzettend veel werk is verzet op de projectlocatie."