DAG 3, 31-03-2025: Eerste dag bij de school/projectlocatie
Hallo ππ»We zijn vandaag voor het eerst naar de school gegaan en hebben daar de mensen en kinderen ontmoet. We hebben de school bekeken en daarna een plan gemaakt en de taken verdeeld. Een grote groep is begonnen met schoonmaken en voorbereiden voor het verven. En de anderen gingen de kinderen vermaken. We hebben buttons gemaakt, voor iedereen een met hun naam erin zodat we die wisten. Versiert door alle kinderen. Daarna hebben we memory gespeeld, spelletjes met de bal en just danceπ
We hebben gekozen voor de kleur blauw op de muur en zijn begonnen met de de gang de gymzaal en het klaslokaal te verven. We hebben tussendoor een hele lekkere lunch ontvangen van de school. En zijn daarna weer aan de slag gegaan. Uiteindelijk hebben we de muren van de gang gymzaal en klaslokaal bijna af en we gaan morgen weer verder met het schilderen en de vloeren lamineren dus dat wordt












weer een drukke dag!π¨ποΈ Fijne avond.π€π€

