Projectverslag dag 1
Vandaag begon de dag al vroeg en vrij strak gepland. Ik moest op tijd opstaan om me klaar te maken, mijn spullen te checken en me voor te bereiden op vertrek. Om half vijf werd ik verwacht op het schoolplein, waar we met z’n allen verzamelden voordat we vertrokken.
Tijdens de busreis was ik erg moe, dus heb ik een goede powernap gedaan. Uiteindelijk kwamen we aan op Brussels Airport, waar we konden inchecken en alles gereedmaakten voor de vlucht. Daarna vlogen we in ongeveer een uur naar Frankfurt Airport.
In Frankfurt moesten we ongeveer twee uur wachten op onze volgende vlucht. In die tijd heb ik me gezellig vermaakt met wat klasgenoten. Daarna stapten we weer in het vliegtuig en vlogen we verder naar Skopje.
Na aankomst in Skopje zijn we gezamenlijk met de bus naar onze eindbestemming gereden: het hotel. Daar kregen we de kans om onze kamers uit te kiezen en ons even op te frissen.
’s Avonds zijn we met z’n allen gaan eten bij een schattig restaurant. Het eten was helaas niet zo lekker, maar de sfeer was wel erg gezellig en dat maakte het alsnog een leuke afsluiting van de dag. - Miles Kwak