Projectverslag dag 4
vandaag was het weer net zo vroeg als gisteren. Te vroeg. ik heb het ontbijt geskipt, omdat ik best wel moe was. Op de locatie zij we meteen aan de slag gegaan met de decoratie schilderen en de bovenkant van de muren af te werken. Ik heb als decoratie wat bloemen op de muren gezet, een vlinder en een bij. Die heb ik eerst geschetst met een potlood en daarna ingekleurd met verf. Daar heb ik eigenlijk mijn hele dag aan besteed. De rest heeft eigenlijk vooral pauze gehouden. Vandaag waren de kinderen niet zo irritant als de vorige dagen. Eigenlijk was de bedoeling om vandaag alles af te hebben, maar dat is niet gelukt. Morgen komen we weer terug om alles op te ruimen.
In de avond hebben we weer wat minder gegeten. We kregen een vieze kaasburger en een kommetje kippensoep. Obie vond het wel lekker, want die heeft van vier andere personen de burgers opgegeten. In de avond heb ik weer lekker in bed gelegen en rustig aangedaan. Morgen gaan we alles opruimen en dan beslissen wat we gaan doen. - Stijn Graumans