Dag 6 24W
Onderstaand het dagverslag van een student.
Vannacht heb ik heerlijk geslapen in het hotel. Omdat we deze ochtend gelukkig een keer geen corvee hadden, kon ik lekker uitslapen. Om 08:00 uur stond het ontbijt klaar en kregen we lekker brood met een eitje. Daarna zijn we met de bus vertrokken richting Sarajevo.
In Sarajevo hebben we eerst twee locaties bezocht waar we uitleg kregen over de oorlog. Dit was bij de oude skischans en het hotel van de Olympische Spelen uit 1984. Het was bijzonder om te zien hoe deze plekken er nu bij liggen en wat er zich in de oorlog heeft afgespeeld.
Na dit leerzame deel zijn we de stad zelf in gegaan. We kregen uitgebreid de tijd om hier zelf rond te lopen en de stad te ontdekken. Ik heb van de gelegenheid gebruikgemaakt om wat leuke spullen en souvenirs te kopen voor het thuisfront.
Rond 16:30 uur bracht de tourbus ons weer terug naar het hotel. Voordat we om 19:30 uur gingen eten, hadden we nog even lekker vrije tijd voor onszelf. Na het eten ben ik gezellig met klasgenoten op de kamer gaan zitten om wat te praten. Dat was erg gezellig.
Ik ga vanavond op tijd slapen, want morgen is alweer de allerlaatste dag dat we gaan klussen op de school. Ik wil morgen fit zijn om het project mooi af te ronden!