Dag 2 24W
Verslag van een student





7.30 gingen we ontbijten met iedereen. Om 8.30 gingen wij vertrekken richting ons project locatie (potoci ) we kwamen aan om 9.30 daar gingen 10.00 gingen beginnen met het project. rond 13.30 gingen we lekker pizza eten met ze allen. We hebben daarna nog even doorgewerkt.
Wij gingen rond 15.30 weet met de bus terug naar ons verblijf we kwamen er rond 16.30 aan. Bij aankomst gingen sommigen hardlopen en anderen gingen lekker zwemmen bij onze verblijfplaats. βs Avonds zijn we naar een restaurantje in de buurt gegaan om gezellig iets te eten en te drinken.
189 weergaven

