Dag 4 24W
Onderstaand het dagboek van een van onze studenten.
Ik begon de dag om 07.00 met het ontbijt. Na het ontbijt moest ik mijn corvee taak doen, mijn taak was om de eetruimte schoon te maken. Toen ik de tafels had schoongemaakt en de vloer had geveegd pakte ik mijn tas in en kleedde ik mij aan om naar de kluslocatie te gaan.
Aangekomen bij de kluslocatie startte ik met mijn groepje met het impregneren van de muren en het plafond. Toen we dit af hadden gemaakt ging ik met veen even naar de winkel en daarna gingen wij lunchen, we aten Turks brood en dronken water of sinaasappelsap. Na de lunch had ik even gevoetbald en daarna ging ik helpen bij het schuren van de trap. We hadden niet genoeg tijd om de hele trap af the schuren maar we hadden wel goede progressie gemaakt. Ik heb de viezigheid van het schuren opgeveegd. Daarna moesten we de spullen opruimen en richting het stadje mostar.
Toen wij aankwamen bij mostar mochten we 2 uur daar even rondlopen, na de 2 uur gingen we in de bus naar het eten. We aten een pizza die we eerder besteld hadden. Na het eten van de pizza mochten we karten en even naar de winkels tot 19.00. Bijna iedereen heeft gekart. Om 19.00 gingen wij richting ons hostel. Aangekomen bij het hostel gingen we even de dag evalueren en de planning voor morgen bespreken, toen kregen we vrije tijd.