Laatste dag klussen.
Laatste echte dagje alweer, en weer heel erg veel gedaan. We zijn weer lekker vroeg wakker geworden en om half 9 weer lekker de bus in gestegen.
We zijn weer aangekomen bij de school en hebben eigenlijk de laatste klusjes die er waren afgemaakt, in de kelder ligt een mooie vloer en alle muren zijn geverfd.
Wij zijn ook nog bedankt door de leidinggevende van die school en hebben allemaal een klein presentje gekregen.
We zijn om 1300 de bus weer in gestegen richting Mostar en hebben daar tot jalf 6 vrij mogen rond wandelen.
We zijn daarna ergens gaan eten en hebben we kunnen karten waar dante toch net echt iedereen er uit heeft gereden.
We zijn nu weer terug op locatie en gaan zo voor de laatste keer lekker slapen..
Het was allemaal weer heel leuk, en echt een topweek gehad!!!
Slaaplekker.

