Vanochtend moesten we echt afscheid nemen van ons heerlijke plekje in Zugdidi. Het was tijd om uit te checken, maar niet zonder een mooi afscheid. Ruso en haar man werden bedankt voor hun warme gastvrijheid en alle goede zorgen. Natuurlijk konden we niet vertrekken zonder hen ook officieel in te wijden als clown. Met een lach, een beetje gekkigheid en een mooie herinnering namen we afscheid.
70 weergaven










Fijn om te lezen en te zien dat Georgië door jullie voortaan weer één clown rijker is en dat dat land dus weer wat clownesker is geworden dankzij jullie bezoek.
Groet aan eenieder van Sjef, een thuisblijver cq volger.