Vannacht om 02.00 uur Georgische tijd zijn we, na een vlucht van 4 uur vanuit Brussel Charleroi, geland in Kutaisi. Daar stond Kato (Ekatharina) ons al op te wachten om ons welkom te heten in het regenachtige Georgië en ons naar onze bus te begeleiden. Daarna volgde nog ruim een uur rijden naar onze eerste overnachtingsplek en speellocatie: Zugdidi.
116 weergaven








Fijn om te weten dat jullie reis voorspoedig verlopen is. Nu eerst lekker uitslapen en dan met al jullie zonnekracht gaan spelen voor wat beter weer. Sicces en plezier daarmee en op naar meer mooie ervaringen. En berichtjes daarover natuurlijk!
Groet van een meelevende tijdelijk verweduwnaarde Sjef.