top of page

2440 Avans hogescholen

Openbaar·189 leden

Beste studenten!

Wat tof dat jullie volgende maand naar Bosnië gaan.


Mijn naam is Chinon, vierdejaars studente Social Work op het Avans. 10 jaar geleden ben ik met Out of Area meegegaan naar Bosnië, een reis om nooit te vergeten! Vele reizen volgden nog. De reis heeft mij destijds gemotiveerd om mijn passies te volgen en een aantal jaren later begon ik aan de opleiding Social Work. Soms helpen nieuwe ervaringen om nieuwe stappen te zetten!


In het kader van mijn afstudeerfase ben ik opzoek naar 2/3 studenten bij wie ik enquetes mag afnemen vóór en na de reis, en wellicht n.a.v de enquetes nog zou mogen interviewen.


De enquetes zullen gaan over ‘ervaringsleren’, een methode die uitgaat van persoonlijke groei doormiddel van ‘doen’. Deze methode staat centraal in mijn onderzoek. Aangezien jullie in Bosnië veel gaan ‘doen’, lijkt het me tof om zicht te krijgen in ‘hoe’ jullie doen en wat jullie dit vervolgens oplevert.


Wat ik van jou vraag: 1x vóór de reis en 1x na de reis een halfuurtje van je tijd en eventueel een kort interview na de reis. Wat krijg je ervoor terug? Inzicht in je persoonlijke leer- en groeiproces! Tof voor je ontwikkeling én om mee te nemen in je opleiding.


Lijkt je dit leuk en ben je zelf ook nieuwsgierig naar hoe dit bij jou werkt? Neem dan contact met me op via 0651566032.


Alvast een hele fijne reis gewenst!


Groetjes,

Chinon Schouten

Annemiek DB

Heb je al reacties Chinon? Anders zet ik je vraag uit in onze appgroep.

Like
bottom of page